Ein-de-lijk vakantie

19 July 2017

Na een jaar lang (dus niet een seizoen, een heel jaar!!) onafgebroken trainen en wedstrijden spelen had ik EIN-DE-LIJK vakantie. Wel 3 hele weken. Niet zo heel lang dus.. maar goed niet zeuren, vakantie is leuk!

Nu ik dit schrijf zit mijn vakantie er dus al weer op. Tja zo snel kan het gaan. Het leek wel een lang weekend! Ik zal jullie kort vertellen hoe mijn vakantie eruit zag en wat ik allemaal heb gedaan en vooral waar ik ben geweest.

Op 17 juni vertrok ik, met de auto, mijn vriend (Koen) en hond (Toos) naar Spanje. Een echte roadtrip! Maar dan wel van Amsterdam naar Lloret de Mar in één keer! Het moet natuurlijk niet te lang duren voordat we op de plaats van bestemming aankomen! Dus 05.00u gingen we rijden en om 17u waren we in Lloret de Mar! Dus met de auto van Amsterdam naar (bijna) Barcelona ben ik net zolang onderweg als van Buxtehude naar Metzingen met de bus! Maar dat ter zijde. Eerst hadden we een rustige paar dagen op de planning. We gingen 4 dagen bij mijn ouders logeren in hun vakantiehuis.

Blog Goos

Daar hebben we wat gerelaxt, gezwommen, netflix gekeken, je snapt het.. Niet zo veel gedaan dus!

Op de 5de dag gingen we verder. We vertrokken richting: IBIZAAA

Op Ibiza hebben we het eiland onveilig gemaakt op de motor! Ibiza is niet super groot, maar er is wel heel veel te zien. Er zijn eigenlijk te veel auto's op het eiland dus het is erg druk. Een motor is dan geweldig, want we zijn naar de meest prachtige stranden en plaatsen geweest! Ook naar de beruchte Hippie markt, want zodra ik geland was op Ibiza voelde ik me een ware Hippie! Zon, zee, strand, muziek, gezelligheid, zout haar en een bloemenkransje niet te vergeten. Yoko Ono maar dan blond met krulletjes! Mijn grote ronde zonnebril maakte het af!

Michelle Goos Blog vakantie

Helaas was wel mijn rust week om dus ik moest wel 4x hardlopen in de 5 dagen dat ik daar was. Dat deed ik dan heel vroeg in de ochtend omdat het anders veel te warm was.

De 5de dag vlogen we terug naar Barcelona.
Daar hadden we dan nog 9 dagen voordat we terug moesten naar Buxte-city. Ik had een hele lijst met waar ik nog naartoe wilde en wat ik nog wilde doen. We kwamen tijd te kort, maar hebben uiteindelijk veel gezien en veel gedaan. We zijn onder andere naar Barcelona, Platja d'aro, Tossa de Mar, Malgrat de Mar, Mataro en La Roca geweest.

Naast het hardlopen was er ook krachttraining en stabiliteit bijgekomen dus het begon al weer op 'echt' trainen te lijken. Na 14x hardlopen, 5x krachttrainen en 4x stabiliteit waren de overige 2 vakantie weken zo om.

Michelle vakantie blog

We maakte dezelfde roadtrip op zaterdag 8 juli maar dan omgekeerd en waren net zo snel weer in Amsterdam. Toen ik de deur open deed stond er een pakketje achter:

De nieuwste handbalschoenen van Asics!!! #wekunnenweer #kommaarop

Ik kon zondag 9 juli nog langs mijn opa & oma, uiteten met mijn beste vriendin, de badkamer van mijn ouders een extreme make-over geven (samen met mijn vriend), boodschappen doen, koffers in en uitpakken, etc.. Maandag de badkamer snel afgemaakt, de verjaardag van mijn neefje gevierd, alles in de auto geladen en weer terug gereden naar Buxte-city!

The end

Inmiddels de eerste trainingen alweer gehad waaronder een conditie test…..