Mijn bestelling en account

Bij Handbalshop.nl streven we ernaar alles te kunnen bieden zodat jij jouw (en onze) favoriete sport kunt beoefenen! Heb je vragen over jouw bestelling of account? Hier vind je de veelgestelde vragen!

Veelgestelde vragen over mijn bestelling en account

Hoe schrijf ik mij in of uit voor de nieuwsbrief?

Onderaan de website kan je jezelf inschrijven voor de nieuwsbrief. Uitschrijven kan door in de nieuwsbrief naar onderen te scrollen en daar op uitschrijven te klikken.


Als je een account hebt kan je gemakkelijk via je account jezelf in- of uitschrijven.

Waarom is een account handig?

Als je ervoor kiest een klantaccount aan te maken heeft dit de volgende voordelen:


  • Sneller afrekenen omdat je gegevens bekend zijn
  • Inzicht in jouw bestellingen uit het verleden
  • Je winkelmandje en favorieten worden overal opgeslagen
  • Je in- of uitschrijven voor onze nieuwsbrief
  • Eén account voor alle webshops van PassaSports
Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit?

Door de snelheid en de automatisering waarop het inpakproces verloopt, is het niet altijd mogelijk je bestelling te annuleren voordat deze is verzonden. Helaas kan je niet zelf je bestelling annuleren. Neem telefonisch contact op met onze customer service. Zij kijken na of het nog mogelijk is om de bestelling te annuleren.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Wanneer de bestelling is voltooid, ontvang je binnen vijftien minuten een orderbevestiging via je mail. Het kan voorkomen dat de orderbevestiging in je ongewenst of spam terecht is gekomen.


Heb je de orderbevestiging niet gevonden en is het bedrag is wel van je rekening afgeschreven? Neem dan even contact op via WhatsApp met onze customer service. Stuur hierbij het bankafschrift mee. Bellen of mailen is natuurlijk ook mogelijk!

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

Facturen worden helaas niet automatisch verzonden, maar zijn wel te downloaden in je account. Log in en ga naar alle orders. Open de order waar je de factuur van wenst. Daar staat de factuur beschikbaar als PDF.


Heb je nog geen account? Klik hier om een account aan te maken en je factuur te dowloaden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Door de snelheid en de automatisering waarop het inpakproces verloopt, is het niet altijd mogelijk je bestelling te wijzigen voordat deze is verzonden. Neem telefonisch contact op met onze customer service. Zij kunnen nakijken of wij de maat of het adres nog kunnen wijzigen.


Het artikel wijzigen naar een andere kleur of naar een ander artikel, is helaas nooit mogelijk. De customer service kan dit artikel eventueel wel uit je bestelling annuleren.


Het toevoegen van een artikel of personalisatie aan een bestelling, is helaas niet mogelijk.

In mijn account zie ik een bestelling met status pending, wat betekent dit?

Een pending bestelling is een bestelpoging die nog op de betaling wacht. Dit komt voor als je nog in het betaalproces zit of de pagina hebt afgesloten voordat de betaling is afgerond.


Heb je de betaling afgebroken of de webpagina gesloten en is het geld niet van jouw rekening? Dan zal onze webshop dit na een tijdje herkennen en verandert de webshop de status naar cancelled. Helaas is het niet mogelijk om een betaallink te verzenden waarmee je de betaling alsnog kunt afronden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Tijdens het bestellen heb je een verzochte leverdatum aangegeven. De gekozen datum kan je terugvinden op de orderbevestiging. Wij streven ernaar om op die gekozen datum het pakket te leveren. De dag ervoor ontvang je dan ook een track & trace in de mail waarmee je het pakket kunt traceren. Normaal gesproken wordt het pakket de volgende dag geleverd. Het kan zijn dat er een vertraging is bij de vervoerder waardoor het langer duurt, de kans hierop is echter klein.


Heb je een track & trace ontvangen en geeft deze na drie werkdagen nog steeds geen leverinformatie weer? Neem dan contact op met onze customer service!

 

Niet het antwoord op je vraag gevonden? Neem contact op met onze customer service.