FAQ Mijn bestelling

Ruilen en Retourneren

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Het duurt maximaal tien minuten voordat je een orderbevestiging van ons ontvangt. Als je na tien minuten nog geen bevestiging hebt ontvangen dan adviseren wij je om je spambox, reclamefolder of postvak overig te controleren. Daarnaast kan het zijn dat er een typfoutje in het e-mailadres staat. Neem als je een typefout hebt gemaakt of na tien minuten nog geen orderbevestiging hebt ontvangen contact op met onze klantenservice. Deze zullen de orderbevestiging (opnieuw) naar je verzenden.

Ik heb meerdere artikelen met een verschillende levertijd besteld. Wanneer zal mijn bestelling worden geleverd?

Wij wachten met het verpakken en verzenden van een bestelling tot deze compleet is. Mocht je enkele artikelen snel nodig hebben dan kan je een deelzending aanvragen. Een deelzending brengt geen extra kosten met zich mee. Let op dat wij bij een deelzending aanvraag in de avond niet kunnen garanderen dat de bestelling die avond wordt verzonden. Neem voor de zekerheid in die situatie telefonisch contact op met onze klantenservice.

Ik zie nu de langere levertijd van (een deel van) mijn bestelling. Hoe kan ik deze annuleren?

Indien de bestelling een langere levertijd hebt dan je eerder had gezien dan is het uiteraard mogelijk om (een deel van) de bestelling te annuleren. Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen de bestelling voor je annuleren. Het aankoopbedrag staat dan binnen twee werkdagen weer op jouw rekening.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Dat kan zeker! Op het moment dat jouw bestelling is verpakt ontvang je een tracking link in de mail. De link geeft een tijdvak aan waarin DHL verwacht te leveren bij je.

Wanneer ontvang ik de factuur van mijn bestelling?

Wanneer je de bestelling al hebt betaald, ontvang je niet automatisch een factuur van jouw bestelling. Facturen worden gegenereerd de dag nadat jouw bestelling is verzonden. Deze facturen worden niet automatisch naar je verzonden. Wel zijn deze te downloaden via je account. Heb je geen account aangemaakt? Dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Uiteraard kan je ook een account aanmaken door op “wachtwoord vergeten” te klikken bij inloggen. Je krijgt dan een link waar je een nieuw wachtwoord in kunt stellen. Daarmee kan je gemakkelijk inloggen op jouw nieuwe account en al je oude bestellingen bij ons terug zien. Heb je gekozen voor Afterpay dan wordt de factuur verzonden wanneer de bestelling is verpakt in het magazijn. Dit is meestal uiterlijk 24 uur na het plaatsen van de bestelling.